1. juli 2008

Grønt

Jeg trængte til grønt! Og nyt! Desuden har jeg tilføjet en masse danske (og et par svenske) modeblogs ude i siden. De fleste er meget unge piger, men med fede billeder og shoppingtips til stor inspiration for mig :D EKstra fedt er det, at den der senest er opdateret hele tiden ligger øverst! Heeeelt automatisk (which I love) Det er bare også så meget nemmere for mig selv, i stedet for hele tiden at læse dem alle (gemt i foretrukne) igennem - for at se om nogen har skrevet nyt.

Skal jeg fremhæve én og samtidig takke hende for at have introduceret mig til mange af modeblogsene så er det MODEMEDMERE´s Maria! Meget læseværdig og super stil hun har! Tak herfra!!

3 kommentarer:

maria sagde ...

Tusind tak for de søde ord - rødmer helt :)

Hvis jeg må anbefale dig endnu en smart ordning til at læse de mange modeblogs, så ville jeg bruge Google Reader - supersmart. Men din anordning er nu også god!

/Maria

Prinsessens Mor sagde ...

google reader... jawohl! Kan ikke finde ud af det her.. VIlle også gerne lave "min egen" baggrund osv. men så skal man måske starte helt forfra og ikke bruge skabelonerne? Hmm... Vil lure lidt på noget html i den nærmeste fremtid..

Anonym sagde ...

Possibly the most amazing blog that I read all year! wedding jackets christian louboutin platforms. New