10. juli 2008

Et forsøg

Ja nu skal jeg lige have afprøvet om jeg kan lægge video ind her - om jeg overhovedet har redigeret det ordentligt til at det kan ses her... Har ikke forstand på sådan noget videohalløj, og derfor har vi en masse gamle optagelser af vores elskede lille trold, som bare er på kameraet. NU skal der gøres noget!

MEN:

Kvaliteten er dårlig pga lyset
Køkkenet er rodet pga. at vi lige er flyttet ind
Pigen er så bette fordi det er tilbage i november 2007

Enjoy! Eller noget...


6 kommentarer:

Marie sagde ...

Yuiiyi, jeg gad godt se video af jeres trold.

- af Smuksakkens Mor sagde ...

Ja øv, jeg sad også og glædede mig lige indtil sidste linje :-(

Prinsessens Mor sagde ...

nåmennåmen .. ups. Skal forsøg mig igen snarest!!

- af Smuksakkens Mor sagde ...

Jubiiii... Det vil jeg også kunne...
Kæft hvor er hun sød... Mer' mer' mer'

- af Smuksakkens Mor sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

hi hi, skønt klip med dejlige skøre Kalle My!