5. februar 2007

Fantastiske mandag

Det er min dag godt nok en kold dag
og asfalten er tør og kold det er mandag
Ja det er min dag godt nok en vinterdag
(her giver I lige fuld skrue for falsetten)
og vintersolen kigger frem på denne helt fantastiske mandag..

Kender I de der dage hvor endorfinerne bare danser tango rundt i kroppen - helt uden grund? I dag har jeg haft det sådan. Dagen er bare så smuk synes jeg!

Da jeg med et fjoget grin trillede den smukke datter hjem fra vuggestue, var jeg helt høj af lykke. Okay jeg havde også savnet hende meget hele dagen. Faktisk var jeg ved at snuble over mig selv, da jeg skulle gå fra bussen og hen til vuggeren. Kunne slet ikke vente jo! Men altså da vi så trillede hjemad gav jeg bare los for forårsfornemmelserne. Solens varme forplantede sig i hele min krop, og fuglene sang så skønt! Ej okay.. I den virkelige verden svedte jeg vist bare tran, pga min dårlige form kombineret med den lange gåtur. Og fulgefløjteriet viste sig at være hjulene på klapvognen der trænger til at blive smurt.. Men ligemeget - for i MIT hovede var det forår! Basta!

4 kommentarer:

Tania sagde ...

Hvor er det dejligt!!!

Anonym sagde ...

Nu må jeg vist hellere gå til bekendelse... Jeg elsker din blog!! Og har fulgt med et par måneder... Ved ikke hvad der har gjort det, men jeg tror jeg har fået sådan lidt et afhængighedsforhold til den.. :-0 Måske fordi jeg selv er nybagt mor og synes det er sjovt at læse om andres små oplevelser med deres vidundere.... Skøn lille pige i har!!

Prinsessens Mor sagde ...

Orv det lyder da dejligt! Velkommen til Trine - har du selv en blog for så er jeg da nysgerrig ;)

Anonym sagde ...

Bwaahahahha! Awesome. xoxgowns with sleeves Louboutin Shoes New